شرایط و ضوابط استفاده از خدمات فروشگاه نولیکس
فروشگاه نولیکس ارائه خدمات با کیفیت، رضایت و خرید با خیال آسوده را مهمترین هدف خود در برابر مشتری می داند. چرا که نام و آوازه نیک است که تنها می ماند و دست اندرکاران این فروشگاه درصدد رضایت خاطر کامل مشتری، خدمت و سرویس رسانی بدون دردسر به مشتریان عزیز هستند، تا با خیالی آسوده و تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهند.
در این راستا توضیحاتی جهت شفاف سازی قوانین فروشگاه نولیکس و راه حل مشکلات احتمالی پس از خرید که با نام ( خدمات پس از فروش ) نیز شناخته می شود به سمع و نظر شما مشتریان عزیز می رسانیم:
تمامی محصولاتی که در فروشگاه نولیکس ارائه می شوند دارای سلامت و اصالت تمام و کمال فیزیکی هستند و این فروشگاه هرگز محصولات بدلی و بنجل (فیک) و بی کیفیت ارائه نمی کند.
توجه داشته باشید: به دلیل نوسانات زیاد ارز در طول روز برخی از محصولات که کالای وارداتی محسوب می شوند ارتباط مستقیمی با ارزهای خارجی مانند ( دلار، درهم امارات، دینار عراق ) دارند به همین دلیل هر روز قیمت ها تغییر می کند.
شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا:
- اگر محصول خریداری شده با محصول سفارش داده شده از سایت تفاوت داشته باشد مشتری موظف است بدون بازکردن پلمپ جعبه محصول سریعا با پشتیبانی فروشگاه نولیکس تماس گرفته و تفاوت آن را اطلاع داده و با هماهنگی نسبت به بازگشت محصول اقدام نماید. در صورتی که پلمپ محصول باز شود امکان پس گرفتن آن وجود ندارد، لذا حتما قبل از باز کردن پلمپ محصول نسبت به مشخصات درج شده روی جعبه آن دقت کنید. لازم به ذکر است که محصول بازگشت داده شده دوباره توسط مسئولین فنی فروشگاه نولیکس بررسی می شود در صورت تایید کارشناسان کالا برای مشتری تعویض می گردد در غیر این صورت اگر محصول مطابق با سفارش مشتری باشد محصول دوباره برای مشتری ارسال می شود.
- اشکال و یا ایراد فنی محصول حداکثر تا 24 ساعت باید به فروشگاه نولیکس از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت به کارشناسان اطلاع داده شود. این شرط، اشکالات فنی و ظاهری ایجاد شده توسط کاربر مانند ( شکستگی و خط و خش و … ) که در اثر استفاده نادرست ایجاد شده را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی همچون حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده غلط و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل میشود.
در این موارد کالا توسط کارشناسان فروشگاه بررسی می گردد و حداکثر تا 72 ساعت نتیجه به مشتری اعلام میگردد.
- آسیب و ایراد فیزیکی محصول حداکثر باید تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به کارشناسان اطلاع داده شود. در این مورد جعبه بسته بندی و کالای موجود در آن الزاما باید نگهداری شده و از دور ریختن آن بپرهیزید و دقیقا در جعبه اصلی که توسط فروشگاه نولیکس بسته بندی و ارسال شده است، پس از هماهنگی نسبت به بازگشت آن اقدام نمایید.
همچنین در موارد بیمه شده دقت فرمایید که قبل از امضای برگه تحویل از مامور پست یا پیک باید جعبه را باز کرده و نسبت به سالم بودن کارتن پستی اطمینان حاصل فرمایید. در غیر اینصورت اگر برگه را امضا کنید به نشانه تحویل داده شدن سالم مرسوله توسط شرکت حمل و نقلی است و شامل بیمه پستی نمی شود و عواقب این کار به عهده مشتری است.
- اگر مشتری از سفارش خود پشیمان شود قبل از پردازش و بسته بندی کالا توسط کادر فروشگاه نولیکس می تواند خرید خود را کنسل کرده و وجه پرداختی توسط عوامل امور مالی به حساب مشتری واریز می گردد. اما اگر امکان لغو سفارش وجود نداشته باشد و کالا ارسال شده باشد مسئولیت حمل و نقل دوباره آن به عهده مشتری است. همچنین مشتری حق دارد تا 7 روز از خرید خود پشیمان شود و این در صورتی صدق میکند که پلمپ کالا باز نشده باشد و از پاره یا مخدوش کردن جعبه آن خودداری کند ( در صورت لزوم هرگونه یادداشت برای ارسال همراه کالا به هیچ وجه آن را به جعبه محصول وصل نکنید و به صورت جداگانه در بسته بندی قرار دهید ) هرگونه تخطی از این موارد فروشگاه را از مسئولیت کالا سلب می کند و مشتری نمی تواند نسبت به بازگشت کالا اقدام کند.
پس از عودت کالا به فروشگاه نولیکس ایراد های ذکر شده توسط بخش تعمیرات فروشگاه چک و بررسی می شوند در صورت تایید هرگونه ایراد، مغایرت و یا آسیب دیدگی فروشگاه نولیکس موظف است نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر محصول اقدامات لازم را انجام داده و کالا را دوباره برای مشتری ارسال کند. همچنین مشتری می تواند به دلخواه خود کالای دیگری را از فروشگاه انتخاب کند و پس از هماهنگی سفارش را عوض کند. بدیهی است که در صورت انتخاب محصول متفاوت اختلاف قیمت محصول جدید با محصول مرجوعی محاسبه می گردد و تسویه حساب انجام می گردد.
در صورت اتمام موجودی محصول سفارش داده شده توسط مشتری در بند ( 4 ) به هیچ عنوان حقی برای مشتری ایجاد نمی کند و فروشگاه نولیکس در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمتی هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط مسئولیت پرداخت دوباره وجه ذکر شده در فاکتور صادره را به عهده دارد.
پس از دریافت کالای مرجوعی توسط فروشگاه نولیکس مسئولین فنی محصول حداکثر تا 72 ساعت زمان دارند موارد اظهار شده توسط مشتری را بررسی کرده و نظر کارشناسی خود را به اطلاع مشتری و مدیریت فروشگاه برسانند.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش فروشگاه نولیکس برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل های حرفه ای توصیه شده توسط نمایندگی ها و مراکز اصلی تولید کننده محصولا برای مشاهده و تعمیر محصولات عودت داده شده هستند. به همین دلیل پروسه نظر کارشناس می تواند تا 3 روز طول بکشد.
همچنین فروشگاه نولیکس هیچ مسئولیتی در قبال محصولات گارانتی دار شرکتی نداشته و مشتری باید با خود شرکت گارانتی کننده مراحل مربوطه را طی کند.
مواردی که نمی توان خدمت بازگشت وجه به مشتری را انجام داد:
- باز کردن پلمپ جعبه محصول به هر دلیلی
- متاسفانه بعضی از مشتریان اشتباها برداشت غلطی از جمله: 7 روز ضمانت بازگشت وجه را دارند و فکر می کنند محصول خریداری شده را بدون شرایط ذکر شده در بالا ( از جمله ایراد فنی و نقص ) می توانند عودت دهند، در صورتی که مسئولیت انصراف از خرید بدون شرایط خاص با فروشگاه نولیکس نیست. لذا قبل از خرید محصول از انتخاب خود مطمئن شوید و سپس خرید خود را انجام دهید.