رویه های ارسال سفارش توسط فروشگاه نولیکس
فروشگاه نولیکس در زمینه فروش محصولات الکترونیکی، مانند تلفن همراه، کامپیوتر و… فعالیت دارد. بنابراین مشتریان این فروشگاه قبل از ارسال سفارش، تمایل دارند که چگونگی ارسال مرسوله برایشان شرح داده شود. از همین رو فروشگاه نولیکس در ارسال سفارش های خود سه روش را برای انتخاب قرار داده است که با توجه به انتخاب مشتری، محصول را با روش انتخابی ارسال میکند. در ادامه به سه روش ارسال پستی، ارسال ترمینال و دریافت حضوری اشاره خواهیم کرد.
ارسال سفارش از طریق شرکت های حمل و نقلی معتبر ( شرکت ملی پست، تیپاکس و… )
فروشگاه نولیکس سفارش مشتری را با توجه به اطلاعات و آدرس ارسالی در هنگام خرید محصول، به یک شرکت حمل و نقلی یا پستی معتبر تحویل خواهد داد، این شرکت محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا امن و سالم به آدرس معین ارسال میکند و در صورت عدم صحت آدرس، مرسوله را مرجوع خواهد کرد. سفارش شما که توسط یک شرکت حمل و نقل یا اداره پست ارسال میشود تا تحویل به مقصد بیمه خواهد شد، پس نگران سفارش ارسالی از سمت نولیکس نباشد.
ارسال سفارش از طریق پایانه های شهر هایی که دسترسی مستقیم به آدرس های ذکر شده توسط مشتری را دارند
روش دیگری که فروشگاه نولیکس برای ارسال سفارش مشتریان خود دارد به این صورت است که محصول سفارشی را توسط یک پایانه شهری یا ترمینال به شهر دیگر ارسال میکند، در این روش خریدار میتواند به ترمینال یا پایانه جهت دریافت محصول خود مراجعه کند و آن را تحویل بگیرد.
مراجعه حضوری خریدار به شعبه های نولیکس در آدرس های ذکر شده
فروشگاه نولیکس این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است، تا اینکه خریدار در صورت تمایل بتواند با مراجعه حضوری به نزدیک ترین شعب فروشگاه نولیکس محصول خود را تحویل بگیرد.