مشتریان فروشگاه نولیکس در صورت وجود مشکل کالا های سفارشی خود در ابتدا بایستی از طریق راه های ارتباطی به تیم پشتیبانی فروشگاه اطلاع داده و با هماهنگی از قبل تعیین شده به یکی از دو آدرس شعب فروشگاه کالا را ارسال کنند.
شعبه 1: تهران – نواب – خیابان رودکی- بعد از مرتضوی – کوچه پورزند پلاک 5 واحد 6
شعبه 2: آذربایجان غربی – نقده – خیابان رسالت – کوچه دادگستری سابق – مجتمع عرفان – طبقه دوم پلاک 28
مشتریان فروشگاه نولیکس می توانند یکی از 3 روش ذکر شده در زیر کالا ها را بازگردانی کنند:
- از طریق شرکت های حمل و نقلی مانند شرکت ملی پست و یا تیپاکس
- پایانه های شهر هایی که دسترسی مستقیم به آدرس های ذکر شده در فوق را دارند.
- مراجعه خریدار به شعب